Živá Sobotka - Sdružení nezávislých kandidátů a hnutí STAN

PŘIJĎTE 23. A 24. ZÁŘÍ 2022 K VOLBÁM A PODPOŘTE ŽIVOU SOBOTKU.



zivasobotka@gmail.com

Anketa

Uvítali byste snížení hlučnosti od silnice Jičín - Ml.Boleslav?

Diskusní prostor pro Vaše náměty a reakce:

cukrovi

lenka 12.12.2010
Díky za recepty, inspirovaly mě a výsledek je na první pokus zatím jenom dobrý. Příští rok snad bude i hezký...:) Hezké vánoce a držte se změn, Sobotka to potřebuje.

mejte se radi

zahranici 20.11.2010
pekna prezentace,mesta...
neni za co se stydet..moc se mi libi



Re: mejte se radi

Barbora S. 25.11.2010
Dekujeme. Pokusime se i zde prinaset aktualni informace, ale jeste vic se ted pustime do predelani mestskeho webu, aby byl ON tim plnohodnotnym informacnim portalem pro obcany mesta i dalsi zajemce o nasi Sobotku. Jiz se na tom pracuje a doufejme, ze se po novem roce podari vse rozjet.

Změna

Eric 10.11.2010
Živé Sobotce gratuluju ke včerejšímu výsledku, který je pro ni i velkou satisfakcí za výkřiky, které musí snášet na místních fórech. Osobně jako symbol změny vnímám to, že J. Šolc není ani v radě, a tato změna mi zapadá do kontextu podobných změn, které můžeme sledovat v okolí. Samozřejmě bude obtížné seznámit se rychle s mechanismy, které se používají při řízení takového molochu, jakým je jakákoliv obec, a za skutečný hořák bych označil návrhy do územního plánu, kde termín vyprší velmi brzo a nejsem si jistý, zda se vůbec samospráva do té doby stihne sejít. Nicméně držím palce a vůbec to celé vnímám dost pozitivně.
Spráce místního fóra bych chtěl poprosit, zda by mohl upravit zobrazení tak, aby se u příspěvků včetně minulých zobrazilo i IP (vyjma posledního oktetu kvůli OOÚ), zjistil jsem totiž, že si tady píšete od 4.11. s jakýmsi místním schizofrenikem, který se vydává za mě. Prostřednictvím IP lze toto velmi jednoduše rozklíčovat a vidím to i jako jednu z možností, jak místní tlachy vyautovat.
Ještě jednou gratuluju, a vzhůru do práce!
Eric

volba vedeni mesta - ukoncena

Barbora S. 09.11.2010
Dobry den vsem,
jmenem vsech Zivych Sobotaku bychom Vam chteli podekovat za podporu ve volbach i za podporu pri volbe noveho vedeni mesta. Dnes vecer doslo k jiz zminovanemu volebnimu vysledku (starosta - S.Tlasek, mistostarosta - J.Janatka, rada: L.Jencek, L.Patka, B.Staskova, financni vybor - J.Jirasek, kontrolni vybor - J.Solc), ktery dal prostor zmenam, ktere po nas byly nasimi volici pozadovany. Je to ted skutecne na nas, jak se k tomu postavime. Cestne mohu prohlasit, ze se k vysledkum postavime s nejvetsi zodpovednosti a odhodlanim veci zlepsovat ku prospechu mesta. Sousta veci se delala a dela dobre, je ale i rada veci, ktere se daji delat lepe.
To, aby ony zmeny byly ty nejlepsi, nejvhodnejsi a nejekonomictejsi pro nase mesto, bude zapotrebi nejenom nasich 2, 5 nebo 15 nazoru, ale nazoru a napadu vsech, co k tomu budou mit co rici.
Prosim, at toto i dalsi diskusni fora slouzi k vecnym pripominkam a vy, kteri potrebujete vykrikovat anonymni nadavky, vyuzijte si k tomu jinych platforem. Diky.
Zaroven diky vsem, kteri maji zajem o to, co se v Sobotce deje a jejich zajem s volbami neupdane, protoze se ne od veci rika spolecnym vecem "verejne". Diky.

Barbora S.
Ziva Sobotka

Zastupitelská demokracie - podvod na voliče i v Sobotce ( ? )

christian vip 09.11.2010
Taky tomu co se zde nejenom nyní děje nerozumíte? Asi zdaleka nebudete a nejste sami, neboť ono se tomu patrně ani zdravým rozumem nedá rozumět.

Ale vždy jsme měli, máme a budeme mít možnost se s odstupem času (tomu přiměřeným) dozvědět pravdu - a tu se jistě (a nebude to dlouho trvat) dozvíme, neboť právě plynutí času a zpětný objektivní pohled na realizované skutky (nikoliv vyřčená slova) je tou jistotou.

A čemu, že nerozumím - no především tomu, k čemu se zde schyluje a co bude patrně dnes dne 9.11.2010 i zde zpečetěno na prvním veřejném zasedání Zastupitelstva města Sobotky s největší pravděpodobností opět v tajné volbě.

Přestože sobotečtí voliči v proběhlých volbách zcela jasně rozhodli a nezpochybnitelně projevili svoji vůli radikálně ZMĚNIT správu věcí veřejných v Sobotce - patrně se ji opět nedočkají, neboť jak vítězná ŽIVÁ SOBOTKA tak druhá TOP09 hlasy nejen jejich voličů prokazatelně nerespektují a patrně ani respektovat nehodlají a nebudou, přestože bylo a je povinností ŽIVÉ SOBOTKY vybrat ze svého středu kandidáta na starostu - pan Janatka, jak uváděl v tisku, prý byl počtem obdržených hlasů zaskočen a tak navrhla druhá TOP09 na starostu stávajícího starostu Tláška s tím, že podpoří na místostarostu Janatku, když jak bylo uváděno v tisku protikandidátem mu bude opět stávající místostarosta Šolc, a tak velmi pravděpodobným výsledkem tajné volby bude nikoliv voliči legitimně požadovaná ZMĚNA, ale zakonzervování mírně /pouze na oko/ upraveného stávajícího stavu, t.j.

starosta: Tlášek, místostarosta: Šolc, + zbývající tři radní: Špicarová-Stašková + dva z TOP09

a vše půjde dál ve starých /zejména jen pro voliče nově přelakovaných/ kolejích, neboť patrně o ty desátky a prebendy - nikoliv o vůli voličů a občanů - tady ve skutečnosti vždy šlo a jde /jako téměř všude v této zemi/ s tím, že Špicarová-Stašková vždy vše "odborně" objasní.

Veliká škoda je, že pan Suchánek ze ŽIVÉ SOBOTKY je vázán svým posláním na EXPO2010 v Číně a nemohl se povolebního dění v Sobotce osobně účastnit a aktivně ho ovlivnit (neboť to co předvedl pan Janatka a zejména všeznalá a všehoschopná paní Špicarová-Stašková v povolebním období řada jejich voličů i občanů nechápe a zdravým rozumem se to snad ani pochopit nedá - tady přece nejde o politický boj stran/subjektů, tady jde o zajištění výkonu transparentní správy věcí veřejných na té nejnižší úrovni obce, kde téměř každý zná každého a téměř nic se zde dlouho neutají - a tak od počátku se stále zaštiťovat tím, že vítězná ŽIVÁ SOBOTKA získala jenom 4 mandáty z 15 a proto bylo a je správné, aby druhá od počátku mlčící TOP09 také se 4 mandáty /ale podstatně méně hlasy/ navrhla na starostu opět Tláška, nebylo a není namístě a ani spravedlivé a férové vůči zřetelně projevené vůli soboteckých voličů,

neboť bylo a stále je velmi pravděpodobné, že i další nově zvolení zastupitelé - pokud by se o post starosty od počátku řádně ucházel a byl nominován pan Janatka /který získal od voličů nejvíce hlasů/ - by ho starostou platně zvolili - a ještě větší a velmi reálnou a téměř jistou šanci

by měl zejména pan Suchánek, který by po jeho misi na EXPO2010 v Číně byl patrně tím nejlepším reprezentantem MĚSTA SOBOTKY a nejlepší volbou v novodobé historii města a proto by stálo za to, se o to ještě pokusit.

Většině voličů a občanů MĚSTA SOBOTKY jde zejména o to, aby i zde se správa věcí veřejných stala konečně veřejnou a transparentní, aby i zde občané konečně byli rovni ve svých právech a povinnostech, aby měli možnost vyjádřit svůj názor a připomínky k tomu co vedení města chystá a jak město spravuje, ... - chyby v životě uděláme každý, důležité však je si je včas přiznat a dále je neopakovat - proto zejména starostou, místostarostou a radními MĚSTA SOBOTKY by měli být občané za nimiž již stojí kus dobře vykonané práce /skutky a nikoliv jen slovy/ a kteří mají dostatek vůle a síly k tomu, aby svěřenou moc nezneužili a město řádně, odpovědně a transparentně v úzké součinnosti s jeho občany spravovali.

Re: Zastupitelská demokracie - podvod na voliče i v Sobotce ( ? )

Barbora S. 09.11.2010
Dobry den nepodepsany Ericu,
kde zacit? No asi u Vasich nejvetsich nepravd: "jak vítězná ŽIVÁ SOBOTKA tak druhá TOP09 hlasy nejen jejich voličů prokazatelně nerespektují a patrně ani respektovat nehodlají a nebudou"
Velmi radi bychom videli to "prokazatelne nerespektovani". Ziva Sobotka podporila verejnou volbu. ZS navrhla toho nejlepsiho kandidata, ktery ziskal od lidi nejvice hlasu. Hlasovali jsme pro nej, stejne jako pro zmeny v rade. Od zacatku jsme respektovali vysledky voleb, postavili se k nim celem a s 4 hlasy z 15. Pokusili se presvedcit ostatni, o teto navrzene ceste a cekali na vysledek. Dnes byl vysledek zverejnen a dovolim si od Vas ocekavat revizi Vaseho prispevku.
Co tam mate dale? - prebendy a odborne objasneni BSS: "o ty desátky a prebendy - nikoliv o vůli voličů a občanů - tady ve skutečnosti vždy šlo a jde /jako téměř všude v této zemi/ s tím, že Špicarová-Stašková vždy vše "odborně" objasní."
Vsech cca 80 lidi, kteri se prihlasili ve volbach svym jmenem k praci pro mesto do toho urcite slo pro tech par korun, ktere si v zastupitelstvu odsedi. Ja obzvlast jsem se drala o misto v rade, aby moje financni prilepseni k materske zaplatilo Rozarce aspon plinky na mesic. To je tak absurdni pripominka, ze na ni opravdu nelze odpovedet stejne absurni cestou, prominte.
Dale: "to co předvedl pan Janatka a zejména všeznalá a všehoschopná paní Špicarová-Stašková v povolebním období řada jejich voličů i občanů nechápe a zdravým rozumem se to snad ani pochopit nedá"
Snazim se, opravdu se snazim a hledam, co bychom Vam meli odpovedet na toto a nic me v me nejchytrejsi hlave na celem svete (jak jsem jiz byla opakovane napadana:) nenapada. Mozna to bude jenom tim, ze opravdu nemohu prijit na to, ze nevim, co konkretne jsme v povolebnim jednani predvedli. Prosim, konkretizujte to. A muzete pridat i vysvetleni k "prelakovanym kolejim".
Co dale Vami vypichovaneho vybrat z tech dlouhych souveti? Snad posledni odstavec. Zde s Vami bezvyhradne souhlasime a k tomuto zavazku se hlasime. Mame za to, ze i touto internetovou diskusi i povidanim si na ulici to ukazujeme a nehodlame zkoncit po volbach ani tech do rady mesta. Ba naopak.

pro BS

čtenář 08.11.2010
Milá paní B. Po přečtení příspěvků Vašich a návštěvníků Vašeho diskuzního fóra ve mně vyvstal dojem, že se již na své mateřské dovolené docela dobře nudíte, a že jste se rozhodla zaplnit čas mezi dobou spánku Vašeho potomka, a že zatahujete do Sobotky manýry, které jste získala jako pražská naplavenina ve svém novém bydlišti. Nechápu Vaši tvrdošíjnou a i dle mého soudu ne vždy slušně vedenou aktivitu na Vašich"téměř" politických sezeních. Vzhledem k tomu, že jste vetšinu času trávila v Praze, pokud pominu Vaše roční působení po dobu mateřské v Sobotce, nabývám dojmu, že lehce ztrácíte přehled s realitou tohoto města. Neříkám, že by nemělo dojít ke změnám, vždy je dobré "provětrat a změnit" zaběhlé, ale Váš způsob jednání se vymyká často slušnému chování. A další věc, když chcete něco měnit a udělat pro Sobotku, asi byste tady měla být stále a ne jenom papírově s trvalým bydlištěm. Nezdá se mi, že by Váš přístup byl úplně nezištný. Působí to na mě, jako když sipotřebujete tímto způsobem léčit nějaké svoje vnitřní komplexy a dokazovat na všechny strany, jak jste dobrá. A opravdu byste mohla při svém vzdělání a ve vztahu k postavení, na jaké se "pasujete", psát s háčkama, čárkama a bez chyby.:) Přeji hezký den a těším se na další Vaše úžasné odpovědi a příspěvky.

Re: pro BS

Barbora S. 09.11.2010
Dobry den "ctenari",
predestiram, ze k hackum se jiz opravdu vracet nebudu, udelala jsem to jiz opakovane. Moje obcanske odhodlani venovat svuj cas Sobotce OPRAVDU neprameni z nudy. Ve "volnem" case totiz mj. po 6ti letech konecne pisu diplomovou praci na Humboldt Universitat v Berline, abych KONECNE dokoncila sve jiz prilis rozvlekle ziskavane vzdelani. A pokud jste nekdy mel rocni dite, tak mozna vite, ze o materske se clovek skutecne nenudi a volny cas je velmi relativni...
Vase veta, ze prazska naplavenina ve svem bydlisti uplatnuje jakesi manyry, pouze vypovida o Vasi slabosti, ze se pod svuj prispevek nedokazete podepsat. Nikdy jsem neprestala byt papirovou Sobotackou a VUBEC NIKDY neprestanu byt srdcovou Sobotackou, at jiz budu v Praze, Nemecku, Cine ci jine tramtarii.
Predstavu o realite naseho mesta jsem nemela nikdy moznost opustit, protoze jsem se o ni vzdy velmi zive zajimala a pri nejmensim jsem veci nejen videla, ale i o nich leckdy vasnive debatovala se stavajicimi zastupiteli, mj. se svym otcem. Ukazte mi prosim, "ctenari", na jedinou mou neslusnost, ktere jsem se ve svem jednani dopustila.
Jsem si zaroven jista, ze Vas nemohu presvedcit o tom, ze netrpim zadnymi vnitrnimi komplexy, protoze Vas neznam a ocividne ani Vy mne. Jsem naprosto vyrovnana a spokojena se svym zivotem, at je jakykoliv, protoze prozatim je zdravy. Mam krasne manzelsti, rodinu i profesi. Ale je to Vas anonymni nazor a ja nepovazuji za mozne Vam jej vyvratit. Klidne se potkejme, popovidejme si o tom a uvidime.
Za sebe Vam mohu pouze rici, ze se na dalsi odpovedi tesit muzete, protoze citime potrebu s lidmi komunikovat a rikat jim jak o nasich nazorech, tak se predevsim jich ptat na jejich nazory a napady.

Takze se zpetne i my tesime na Vase vecne prispevky, ktere pujdou konecke k tematum tykajicim se zmen v Sobotce a budou podepsane pravym jmenem. Diky.

Dotaz

Aviatik 08.11.2010
Paní BS, mohla byste mi prosím odpovědět, zda jste tatáž Barbora Stašková, která v r. 2008 spolupracovala na předvolební kampani pro sociální demokraty, a to v rámci společnosti Christian VIP?

Re: Dotaz

Eric 08.11.2010
Aviatiku, tady to asi nechtějí zodpovědět - a jak tak koukám, je toho tady nezodpovězeného více.
Možná před druhou ráno než mluvčí pana Suchánka půjde spát
http://www.tyden.cz/rubriky/domaci/politika/podzimni-volby/prijdte-k-volbam-predvolebni-ne-kampan-podle-cssd_85661.html

Re: Dotaz

Barbora S. 09.11.2010
Dobry den, ano, jsem stale stejna osoba, ktera dela poradenstvi v oblasti sociologickych pruzkumu. Ano, pred nastupem na materskou dovolenou jsem pracovala i pro spolecnost Christian VIP, stejne jako pro CEZ a byla zamestnankyni Akademie ved. Predtim jsem jeste delala stejne poradenstvi pro ODS a castecne pro SZ. Nic netajim a za nic se nestydim.

Re: Re: Dotaz

Eric 10.11.2010
Pak je mi jasné kam to ODS a SZ dotáhla
Bůh chraň Sobotku..........................

zastupitelstvo

hlas 06.11.2010
zdravim, budou se normalni lidi moc prijit podivat na zasedani zastupitelstva nebo to bude jenom pro zvany...?

Re: zastupitelstvo

ne 07.11.2010
ne

Re: zastupitelstvo

Barbora S. 07.11.2010
Dobry den,
ano, na verejne zastupitelstvo muze prijit kazdy. Dle vyjadreni rady lidi, kteri se tam chystaji tam bude asi docela plno. Ostatne veskera zasedani zastupitelstva jsou ze zakona pristupna verejnosti. Budeme se na Vas tesit.

Badová nebo Macoun?

lsif 06.11.2010
Živá Sobotko, včera jsem se dozvěděl, že už vaší náhradní kandidátkou za pana Suchánka (velmi mě mrzí, že jím není) není paní učitelka Badová, ale je jím pan Macoun. Proč měníte názor a tuto úžasnou mladou paní měníte za někoho, kdo jen mluví a jinak nic nedělá? Osobně ji sice neznám, ale vím o tom, co pro Sobotku dělá a velmi si ji za to vážím, na rozdíl od p. Macouna.

Re: Badová nebo Macoun?

ano 07.11.2010
Taky jsem to slišel a doufám, že to není pravda. Schválně jsem jí dal hlas a přeskočil Petra, protože jak ho znám tak jen mluví a nic nedělá! Co žena řiká, tak ty kroužky co vede Badová jsou bezva. Jestli máte rozum tak to neuděláte!

Re: Badová nebo Macoun?

Barbora S. 08.11.2010
Dobry den,
ano, nahradnikem za Jirku Suchanka, ktery se odhodlal kvuli potrebe jeho hlasu na prvnim zasedani odstoupit, nebude Zdenka Badova, ale Petr Macoun. Vsechny nas velmi mrzi, ze Jirka musel rezignovat, protoze dostal velke mnozstvi hlasu, kterych si VELMI vazi. I presto chce ale pro Sobotku dal pracovat a pomahat ji k rozkvetu.
Co se tyce nahradniku. Zdenka dostala jako pata nejvyssi pocet hlasu z nas vsech, proto jsme ji vetsinove nominovali na prvniho nahradnika. Ze zakona ma na tento post ale narok dalsi clovek z kandidatky Petr Macoun. Ten se rozhodl na toto sve pravo nerezignovat a zasednout v zastupitelstvu. Dnes toto sve rozhodnuti potvrdil a stava se tedy po Jirkovi Suchankovi zastupitelem. Jak nas vsechny ujistil, je reprezentantem Zive Sobotky a bude prosazovat veskere veci v souladu s nasim programem a doporucenim, tj. i personalnimi nominacemi do volenych organu mesta.

Re: Re: Badová nebo Macoun?

macoun dalším šolcem? 08.11.2010
A opravdu jste spokojeni s kandidátem, který je schopný kvůli vlastnímu prospěchu lhát do očí lidem ze strany, jež ho jmenovala?
Záznamy: 21 - 40 ze 198
<< 1 | 2 | 3 | 4 | 5 >>