Anketa
Turisté se k nám musí chtít vrátit
-
V Sobotce zřejmě nikdy nebude žádná významná průmyslová zóna a tak zajištění příjmů musí obstarat turistický ruch a na něj napojené služby. Čím více turistů u nás utratí své peníze, tím více peněz bude město mít na investice pro rozvoj Sobotky.
-
Na veletrzích cestovního ruchu, ale i v rámci zahraničních zastoupení CzechTourism zajistíme díky našim kontaktům propagaci Sobotky a jejího okolí jako destinace, kde je zapotřebí zůstat více dnů.
-
Je nutné turistům nabídnou i něco víc, než naše krásné památky a musíme je zlákat pestrým kulturním i sportovním vyžitím lépe koordinovaného programu všech relevantních subjektů, které v současné době nabízí své již tradiční akce (MKS Sobotka, Humprechtu, Sokola, SK Sobotka, ZUŠ Sobotka, horolezecké stěny, koupaliště, JK Sobotka a další). Sobotecký jarmark, Šrámkovu Sobotku, ale i Sobofest nebo četné koncerty by měly doplnit ještě další atraktivní zážitky (např. třešňový jarmark, divadelní vystoupení, víkendové letní kino apod. - viz bod 10).
-
Budeme spolupracovat s neziskovými i soukromými subjekty na lepším začlenění Sobotky do sítě cyklotras související s jejich další výstavbou (např. Nadace ČEZ poskytuje granty tohoto typu). Podpoříme také získání grantů pro případné vybudování tzv. koňských stezek a s tím související rozvoj hipoturistiky.
-
Nedostatečnou sezónní ubytovací kapacitu, potřebnou pro turisty nemůže suplovat město, ale částečně pomůže při rekonstrukci ubytovny na stadionu a podporou soukromníků při nabídce dalších kvalitních ubytovacích služeb.
-
Dlouhodobý pronájem koupaliště podmíněný investicemi do zlepšení kvality areálu i služeb rovněž přinese efekt v navýšení ubytovací kapacity ve městě.
-
Humprecht jako nejvýznamnější kulturní památka zasluhuje maximální pozornost a zasadíme se o větší propagaci této jedinečné stavby, aby mu i peníze z tržeb zajistily větší finanční nezávislost. K lepšímu finančnímu hospodaření by mohlo přispět zařazení Humprechtu mezi příspěvkové organizace města.
Líbí se Vám to? Nám ne!